niedziela, 6 stycznia 2013

Od bojlera do kaloryfera - start

Projekt lajfowy


Wierzę, że jest możliwe ukształtowanie ciała za pomocą ćwiczeń fizycznych. Dlatego postanowiłem przeprowadzić eksperyment na swoim ciele. Przeczytałem, że w ciągu sześciu tygodni można ukształtować sobie mięśnie brzucha tak, że będą przypominać kaloryfer. Zastosuję metodę treningu Wadera (tzw. aerobiczna szóstka Weidera). Metody pomiaru, to waga i centymetr, którym będę mierzyć obwód pasa w stałym miejscu. Oprócz tego będę wykonywać dokumentację fotograficzną. Eksperyment będzie trwał sześć tygodni. Ćwiczenia będę wykonywać codziennie według harmonogramu. Żeby znaleźć czas w dziennym planie dnia postanowiłem wstawać rano pół godziny wcześniej.
Żeby wzmocnić moją motywację postanowiłem codzienne wyniki moich starań upublicznić na niniejszym blogu. Wszystkich czytelników zainteresowanych treściami przeze mnie przedstawianymi zachęcam do zamówienia bezpłatnego newslettera. :)


Moim celem jest uzyskanie wagi 70 kg i 87 cm w pasie do dnia 17.02.2013

Mój cel graficznie przedstawiony wygląda tak:

 http://mensite.pl/wp-content/uploads/2009/03/fac1025142.jpg




Na dzień dzisiejszy sytuacja w liczbach przedstawia się następująco: 

06.01.2013 - waga: 83 kg; obwód pasa: 102 cm! ; godzina 22:00 - pierwszy dzień ćwiczeń.






UWAGA!

Na oglądanie następnej fotografii zapraszam tylko osoby o mocnych nerwach!








Stan aktualny graficznie wygląda tak:






Widać, że to będzie niea przygoda...




1 komentarz: