piątek, 11 stycznia 2013

Startująca dieta


Dzisiejsze wyniki to: 83 kg i 100 cm, więc wszystko wróciło do normy. :)
W związku z wiadomymi wydarzeniami dnia wczorajszego cały dzień biłem się z myślami i wreszcie wieczorem postanowiłem, że w trybie natychmiastowym przechodzę na dietę... Tak... !
Jednym moim problemem do rozwiązania jest to, że aktualnie od wczoraj znajduję się na diecie, tylko, że nie wiem na jakiej. (?!) Wezwałem na pomoc moją żonę i może wspólnymi siłami coś uradzimy. :)
Drugim problemem jest to, że do eksperymentu wprowadzam kolejną zmienną, która będzie miała wpływ na jego wynik. Patrząc jednak z innej strony obżeranie się też jest czynnikiem wpływającym na stan mojego brzucha, tyle, że nieświadomym.
Pozdrawiam wszystkich na diecie i wszystkich dietetyków, a szczególnie moją żonę. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz