czwartek, 21 lutego 2013

PODSUMOWANIE PROJEKTU - KONIEC SZÓSTKI WEIDERA ?

Na razie wrzucam foty.
Pierwsza pokazuje pierwszy dzień projektu (brzuch rozluźniony)
Druga pokazuje ostatni dzień treningu - 43 (brzuch rozluźniony)
Trzecia pokazuje ostatni dzień treningu (brzuch strasznie napięty)


A teraz ćwiczenie "wytęż wzrok". Proszę o wskazanie różnic pomiędzy poniższymi obrazkami, które są porównaniem celu mojego odchudzania z tym co osiągnąłem.


W wyniku 47 dni projektu, 43 dni treningu i 41 dni diety schudłem, licząc od najgorszego momentu, 8,5 kg i 12 cm w obwodzie pasa.
Moje cele liczbowo nie zostały osiągnięte, bo dzisiaj:
miało być 70 kg, a jest 75,5 kg,
miało być 87 cm, a jest 90 cm w pasie.
Efekt wizualny w mojej ocenie nie został osiągnięty, bo kaloryfera jeszcze nie ma.
Jednak zmiany w wyglądzie są widoczne a i liczby mówią same za siebie.




Okazało się po dokładnych wyliczeniach, że się pomyliłem i dzisiaj jest, ups, 43 dzień treningu.







1 komentarz: