piątek, 1 lutego 2013

Wzmacnianie efektów

:)  
Szukałem ostatnio jakichś wskazówek w necie jak wspierać odchudzanie:
Znalazłem taką super radę co zrobić, żeby na diecie nie czuć się ciągle głodnym - trzeba korzystać z dwóch diet jednocześnie.
Słyszałem też, że niektórzy używają tabletek odchudzających, ale po zjedzeniu dziesięciu opakowań nadal chodzą głodni .
Być może dlatego, że używają ich nieprawidłowo, bo podobno inna terapia odchudzająca polega na tym, że tabletek się nie zjada, tylko wielokrotnie upuszcza na podłogę i podnosi po jednej.
Spodobała mi się też dieta cud. Polega ona na tym, żeby nażreć się ile wlezie i czekać na cud.

Moim marzeniem jest odchudzić się do wakacji i osiągnąć taki efekt, żeby w tym roku na plaży działacze Geenpeace nie próbowali mnie spychać do morza.

27 dzień projektu, 25 dzień treningu i 21 dzień diety

Efekty: 77 kg i 93 cm.



2 komentarze: