czwartek, 24 grudnia 2015

Sposób na wigilię :)

Dzisiaj 48 dzień projektu. Udało się schudnąć 6 kg i 6 cm w pasie. Według planu zabrakło mi jednego kilograma.

Dzisiaj jest wigilia i będzie to dla mnie najtrudniejsza próba. Moja strategia jest następująca.
1. Jeśli nie usiądę na tym samym miejscu co zwykle, to częściowo zmienię środowisko, a to zaburzy typowe działanie nawyku obżerania się.
2. Jeśli usłyszę i zobaczę, że teściowa namawia mnie do jedzenia, to od razu powiem: "NIE - DZIĘKUJĘ".
3. Jeśli usłyszę i zobaczę, że ktokolwiek namawia mnie do jedzenia, to od razu powiem: "NIE - DZIĘKUJĘ"'
4. Nałożę sobie mniejsze porcje niż zwykle.
5. Jeśli skończę posiłek, to od razu usiądę daleko od stołu.
6. Jeśli będzie okazja, to wyjdę na spacer.
7. Jeśli poczuję pokusę, to zrobię ustalony gest, powiem sobie "PEŁNA SAMOKONTROLA" i złapię trzy spokojne oddechy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz